Surfskate

Gemeinsames Surfskaten in Flats an der Uni oder an den Skateplätzen und Skateparks in der Region, voneinander neue Tricks lernen und gemeinsam Spaß am Surfskaten haben. Es gibt keinen Coach. Du kannst dein eigenes Board mitbringen, oder ein Board von anderen Gruppenmitgliedern ausprobieren.

Im Wintersemester findet der Kurs in der Uni-Sporthalle statt. Im Sommersemester und bei passendem Wetter wird der Kurs nach draußen verlegt.

Wichtiger Hinweis: Helle Rollen sind verpflichtend!

Together surf skating in flats at the university or at the skate places and skate parks in the region, learning new tricks from each other and having fun surf skating together. There is no coach. You can bring your own board, or try out a board from other group members.

In the winter semester the course takes place in the university sports hall. In the summer semester and when the weather is suitable, the course will be moved outside.

Important note: It is onligatory to use bright wheels as dark wheels may leave stains!

1370A/FDi18:00-19:30Treffpunkt Soziales Feld16.04.-01.10.entgeltfrei